Karpverket har god återväxt

Visst hoppas man de ska få fiskeintresset och man gör allt för att de ska få det!!

Luc 4125g.

Luc 4125g.

Här är Luc med sin största regnbåge till dags dato!! Den fick återgå till sitt rätta element efter fotografering. Utöver denna fisk fångade han en till på 3000g och hans syster  Ellinor en mindre på 1600g.

Ellinor 1600g

Ellinor 1600g

// Ola

8 responses to “Karpverket har god återväxt

  1. Trams!

  2. per torstensson

    Ser najs ut!! Som far till 2 galna specimenfiskare ska jag ge lite tips. Lägg ner ditt egna fiske och koncentrera dig på att enbart stötta dina barn. De blir inte frälsta om du också fiskar. Säg åt dina vänner att inte ringa och locka med häftiga fisken. Sälj det mesta av dina prylar o ge resten till dina barn. Såhär gjorde jag i ca 15 år och resultatet blev 2 hyfsade fiskare som snart är i gubbens klass!!

    Per Torstensson

  3. Ha ha ha – det skulle jag vilja se dig göra Ola… Jag kan förbarma mig över prylarna som blir överflödiga!

  4. Skulle man sälja det mesta av sina prylar är det risk att flera fiske redskapshandlare konkar!!
    Familjefiske får va toppknutet, näbbgädda och regnbågsfiske!
    Det är med andra ord Jojje Hansson och Silver fiske.
    Hardcore carping med spoddning på 180m är det som gäller nu för tiden!!!
    Skall bli kul att se de nya vapnen nu!!
    När kommer kanonerna, Birger!

  5. Dom är så heta Ola – önskar att jag vore i zajarki så jag fick plåga dom ordentligt!!! 150m+ är nog möjligt:)
    Zwolle?? Karpverkare som ska dit i år???

  6. Blir jag bra i axeln ska vi plåga de i ett test!!
    Zwolle klart!

  7. Härligt Ola!
    Jag är jävligt sugen på Zwolle.

  8. Som det ser ut nu så är vi full bil!!
    Men det är kanske fler som ska ner från Kv?

Kommentera

