Trakker NXG 3 Rod Stalking Quiver

Letade ett bra tag efter en ny spöbag som är precis tillräcklig för att hålla det absolut viktigaste men inte väga för mycket. Spöbagen har ett skönt handtag att hålla i tillsammans med en rejäl axelrem – bara att välja hur du vill bära det. Alla sömmar och fästen är av god kvalitet och 6 banksticks med larm och hangers går lätt ner i sidofickan.

En av anledningarna till mitt val av quiver före holdall var att i slutändan få ett mobilare och därmed effektivare och roligare fiske. Jag valdre med andra ord att prioritera vikt och utrymme före skydd för spö och rulle. Detta tillsammans med lite andra uppgraderingar av min utrustning har gjort att jag är ute på fler pass då ångesten för att fylla en hel bil för en natts fiske är borta🙂

Jag kan varmt rekommendera denna produkt. Ni bör dock prova en extra gång om ni har ett stort brolly/shelter så detta verkligen får plats.

// Fredrik

Kommentera

